Sosyal ağların en önemlilerinden biri Twitter bir çok kullanıcı tarafından kullanılıyor. Reklam tweetleri insanların dikkatini çekiyor, gerek satış olsun, gerek hit olsun birçok çözüm sunuyor.
Reklam vermek istiyorsanız, Twitter‘ın sunmuş olduğu bir form var yada twitter’ın anlaşmış olduğu firmalar ile çalışabilirsiniz.
Twitter’ın reklam seçenekleri nelerdir?
Twitter’ın üç çeşit reklam seçeneği mevcut. Bunlar; Sponsorlu Hesaplar, Sponsorlu Tweetler, Sponsorlu Gündem şeklindedir.
Sponsorlu Hesaplar
Eğer Twitter takipçi sayısını arttırmak istiyorsanız bu reklam seçeneği tam size göre. Twitter’ın “Kimi takip etmeli” bölümünün içerisinde sizi takip etme olasılığı yüksek kişiler sizi görecek, marka değeriniz ve aynı oranda takipçi sayınız da artacaktır. Reklamınızın hangi ülkelerde de görüntüleneceğini seçebilirsiniz.
Sponsorlu Tweetler
Twitter’da atacağınız tweetler için ayarlayacağınız anahtar kelimeler bulunmaktadır. Eğer hangi kelimeye reklam verdiyseniz o kelimenin arandığı yerde reklamınız çıkar. Fiyatlar da buna göre belirlenir.
Sponsorlu Gündem
Bizce en iyi reklam seçeneği budur. Sponsorlu gündemde ilk sırada olmanız insanların tweetlerinizi daha rahat görmesini sağlayabilirsiniz. Twitter’ın oluşturmuş olduğu sistemle kaç kişinin reklamınızı gördüğünü, kaç kişinin retweet yaptığını , kaç kişinin tweetinize yanıt verdiğini tablo şeklinde görebilirsiniz.
Eğer isterseniz reklamınızın yayılmasına göre reklam içeriğini değiştirebilir daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
Başka bir sosyal ağ olan Facebook’a nasıl reklam verilir? yazımızı da okuyabilirsiniz.
Facebook ve Twitter tamam peki başka hangi sosyal ağlar var? Instagrama reklam verebilirsiniz.